Valymo darbų užkulisiai: kaip viskas vyksta?

2021-10-21

Klientų pasitikėjimą Vitaresta bene geriausiai iliustruoja vidutinė darbo su vienu klientu trukmė – net 10 metų. Apie tai, koks kelias nueinamas nuo pirmojo pokalbio su klientu link tapimo jo nuolatiniu partneriu, pasakoja Vitarestos pardavimų vadovas Povilas Gecevičius, direktorė kokybei Nomeda Valaitė bei objektų vadybininkė Dalia Funkienė.

Kaip užmezgamas ryšys su klientu?

„Vitarestos klientai ateina dvejopai: arba mes randame juos, arba jie randa mus. Būdami vieni lyderių valymo paslaugų rinkoje, esame pakankamai žinomi, tad dideli arba tinkliniai klientai, kurie veikia ne pirmus metus, savo iniciatyva kviečia mus į konkursus ar apklausas“, – pasakoja P. Gecevičius. Prie įmonės plėtros prisideda ir rinkodaros projektai, didinantys įmonės vardo bei teikiamų paslaugų žinomumą. „Neseniai optimizavome internetinę svetainę vitaresta.lt, kad mus būtų lengviau rasti, taip pat vykdome komunikaciją socialiniuose tinkluose“, – papildo pašnekovas.

Klientų paieška rūpinasi Vitarestos pardavimų skyriaus darbuotojai. Jie aktyviai seka naujienas apie įvairius plėtros planus, statomus objektus, domisi rinkos tendencijomis. „Pasitaiko atvejų, kad save, kaip profesionalus, užsirekomenduojame naujame objekte atlikdami postatybinį valymą pas generalinį rangovą. Vėliau, užmezgę ryšį su savininku, sutariame ir dėl kasdienio valymo paslaugų“, – dalijasi Vitarestos pardavimų vadovas.

Prieš pasirašant sutartį, su klientu būtina aptarti esminius klausimus, turinčius įtakos valymo darbams: objekto vietą, patalpų plotą, valymo periodiškumą, mechanizuotos valymo įrangos panaudojimo galimybes ir pan. Aptarus aktualius klausimus, potencialiam klientui parengiamas komercinis pasiūlymas. „Kartais tenka susidurti su itin išsamiomis techninėmis specifikacijomis. O prie dalies jų rengimo, užsakovo pageidavimu, prisidedame ir mes. Klientai pasitiki mumis, tad kartais paprašo ekspertinio įvertinimo“, – paaiškina Vitarestos atstovas. Kitas žingsnis – numatomų atlikti valymo darbų ir jų organizavimo tvarkos, kartu su abiejų šalių atsakomybėmis, suderinimas sutartyje. „Net jeigu paslaugų vykdymo eigoje atsiranda poreikis keisti projektą, stengiamės būti lankstūs, įsiklausyti ir išgirsti klientus, atsižvelgti į nenumatytas situacijas.“

Skirtingos patalpos – skirtingi reikalavimai

Pagrindinis Vitarestos klientų reikalavimas – kokybiškai atlikta paslauga. „Kai kurie klientai nori, kad būtume jų akys ir ausys – stebėtume, praneštume ir teiktume pasiūlymus įvairiais klausimais: apie interjero aksesuarus, virtuvės, sanitarinių ar foje patalpų kvapus ir pan. O kai kurie klientai, priešingai, nemėgsta tokių pastebėjimų“, – pasakoja N. Valaitė.

Specialistė tikina, jog valant specifines patalpas, klientas pirmiausia supažindina su taisyklėmis, kurių privalu laikytis. „Pavyzdžiui, kuriais takais galime judėti pagal darbuotojų saugos reikalavimus, prie kurių įrengimų negalime prieiti. Taip pat, pagal aplinkos apsaugos nuostatas, ne visur vandenį po plovimo galima pilti į kanalizaciją, reikia prisiderinti prie kliento numatytų atliekų utilizavimo ir šalinimo sistemų. Vadovaujantis personalo taisyklėmis, tam tikrose vietose reikalaujama leidimų, kurie išduodami atlikus patikrinimus įvairiose institucijose. Valydami specifines patalpas, pavyzdžiui, medicinos įstaigas, viešuosius tualetus, maisto gamybos erdves, laikomės patvirtintų higienos normų ir reikalavimų“, – paaiškina pašnekovė.

Vitarestos darbuotojus su visais nurodymais darbo vietoje supažindina objektų vadybininkai. Jie pagal sutarties sąlygas sudaro valymo grafikus, programas ir atmintines.

Kokybės kontrolė

Objektų vadybininkė Dalia Funkienė teigia, jog Vitaresta kokybei kelia itin aukštus reikalavimus. „Neužtenka, kaip aš mėgstu sakyti, vien su šluoste pamojuoti. Darbas turi būti atliktas taip, kad atitiktų visus kokybės standartus ir tenkintų klientą“, – sako specialistė.

„Įmonėje esame įdiegę dvigubą kokybės kontrolės sistemą, t. y. kokybės vadovai kontroliuoja objektų vadybininkų darbą, o objektų vadybininkai kontroliuoja patalpų tvarkytojų bei teritorijos prižiūrėtojų darbą. Ši sistema užtikrina, kad mūsų atliekama paslauga atitiktų visus kokybės standartus ir tenkintų klientų poreikius. Paprastai tariant – juk keturios akys mato daugiau nei dvi“, – šypteli Dalia.

Papildomą kokybės kontrolę padeda užtikrinti speciali mobilioji programėlė, kurioje fotografuojamas bei vertinamas atliktas darbas, pateikiami komentarai ir pastebėjimai. „Tai leidžia nedelsiant reaguoti į pastabas, jei jų yra, ir jas perduoti darbuotojams. Kaip ir visose srityse, taip ir mūsų, kartais iškyla nesklandumų. Visur dirba žmonės ir būna, jog padaro klaidų. Svarbu jas laiku ir kokybiškai ištaisyti“, – tvirtina Vitarestos atstovė.

Į viršų

Susisiekime!