Norite prisijungti prie Vitarestos kolektyvo? Dalijamės, ką vertėtų žinoti

2023-02-13

Jeigu mėgstate švarą, tvarką ir šiuo metu ieškote darbo, kviečiame įdarbinti savo pomėgį bei tapti Vitarestos švaros ambasadoriumi. Apie įdarbinimo procesą, specialistų apmokymą ir dažniausiai kylančius klausimus pasakoja Vitarestos vykdantysis direktorius Povilas Gecevičius.

Patirtis – privalumas, bet ne būtinybė

„Jeigu jau esate dirbęs valymo srityje – puiku. Tačiau nereikėtų baimintis ir tiems, kas tokios patirties neturi, nes mes apmokome ir suteikiame visas darbui reikalingas priemones ir įrankius“, – patikina P. Gecevičius. Pasak jo, Vitarestoje itin džiugiai pasitinkamos tokios savybės, kaip darbštumas, kruopštumas, dėmesingumas, atsakingumas bei punktualumas. „Labai vertiname potencialių darbuotojų motyvaciją, o lojalius darbuotojus skatiname priedais už kokybišką darbą.“

Norint įsidarbinti į Vitarestą, reikia turėti:

Tačiau jeigu pastarųjų dviejų kandidatas neturi – Vitarestos personalas mielai padeda šiuos reikalus susitvarkyti.

Didelis dėmesys darbuotojų apmokymui

Kiekvienas, įsidarbinęs švaros ambasadoriumi, yra supažindinamas su darbo įrankiais, priemonėmis bei jų naudojimo taisyklėmis. „Instruktuojama, kaip taisyklingai naudoti įrankius, kad būtų pasiekiamas geriausias valymo rezultatas, paaiškinama, kaip pasiruošti tirpalą valymo darbams (kokį vandens ir cheminės priemonės kiekį naudoti) bei pateikiama kita reikalinga informacija. Tokie įvadiniai mokymai atliekami arba Vitarestos patalpose, arba (dažniau) konkrečioje švaros specialisto darbo vietoje, t. y. jam priskirtame objekte“, – paaiškina įmonės vykdantysis direktorius.

Prie Vitarestos prisijungusiems darbuotojams yra pravedami šie mokymai:

Esamiems darbuotojams periodiškai yra organizuojami konkrečių cheminių priemonių gamintojų mokymai apie naujus produktus bei jų panaudojimą praktikoje. Taip pat, jeigu valomas objektas yra medicininės paskirties ar su radiacinio poveikio rizika, tuomet darbuotojai išklauso specialiuosius tos srities mokymus ir įgyja darbui reikalingus pažymėjimus. Mobiliųjų darbų komandoje dirbantys darbuotojai, kurie atlieka valymus aukštyje, išklauso specialius mokymus ir įgyja aukštalipio pažymėjimus.

Rūpestis kiekvienu komandos nariu

Vieni pagrindinių darbo Vitarestoje privalumų – personalizuotas darbo grafikas bei objekto parinkimas pagal darbuotojui patogią lokaciją. „Turime labai platų klientų ratą ir dažnai galime parinkti objektą, pavyzdžiui, arčiau namų. Taip pat galime prisiderinti prie kandidatui priimtinesnio darbo laiko t. y. turime darbo vietų, kur valymo darbai atliekami ryte, dienos metu, vakarais arba naktinėje pamainoje“, – įvardija P. Gecevičius.

Jis papildo, jog valymo dažnis objektuose yra skirtingas, todėl yra galimybė pasirinkti – dirbti  kasdien administraciniu grafiku arba retesniu, pavyzdžiui, 1–2 kartus per savaitę. Priskiriami valyti patalpų plotai priklauso nuo objekto tipo, planuojamos naudoti įrangos ir pan. „Tai, ką būname numatę išvalyti per tam tikrą laiką dažniausiai yra jau praktikoje pasitvirtinusios apimtys. Ir naudojant šiuolaikines, profesionalios paskirties priemones numatomus darbus galima nesudėtingai atlikti.“

Kilus klausimams, kiekvienas Vitarestos darbuotojas gali kreiptis į objekto vadybininką, kuris kuruoja kasdienius valymo darbus ir betarpiškai bendrauja su švaros specialistais. Esant poreikiui, objekto vadybininkas gali nukreipti darbuotoją pas kitą kolegą, kuris galės pagelbėti konkrečioje situacijoje.  Įdarbinimo procesais rūpinasi personalo vadybininkės. O kilus klausimams apie priskaičiuotą darbo užmokestį ar atostoginius, visada maloniai pakonsultuos apskaitininkės.

Vitarestoje yra svarbus kiekvienas darbuotojas, jo fizinė ir emocinė gerovė, todėl visapusiškai siekiame užtikrinti sveiką bei saugią darbo aplinką. O pasitaikius diskriminacijos, mobingo ar korupcijos atvejams, raginame kuo greičiau pranešti apie problemą  anoniminėje pranešimų registravimo formoje arba el. paštu pranesk@vitaresta.lt. 

Į viršų

Susisiekime!