Naudodami kokybės standartą INSTA 800 klientams suteikiame nepriekaištingas paslaugas

2022-11-18

Sėkmingo bendradarbiavimo su klientu paslaptis švaros paslaugų srityje labai paprasta – nepriekaištingai atlikti darbai. Vis dėlto, kartais užsakovo ir paslaugos teikėjo švaros suvokimas gali skirtis, dėl ko kartais kyla klausimų – ar tikrai patalpoje pakankamai švaru, ar valymas atliktas kokybiškai? Vitarestoje šie klausimai sprendžiami labai paprastai – vadovaujantis Europoje pripažintu valymo kokybės standartu INSTA 800. Plačiau apie tai pasakoja Vitarestos vykdantysis direktorius Povilas Gecevičius.

Išskirtinis dėmesys atliktam darbui 

Valymo kokybės vertinimo sistema INSTA 800 prieš daugiau nei 20 metų buvo įdiegta Danijoje, vėliau įsitvirtino ir kitose Skandinavijos šalyse, o šiandien INSTA 800, tikrinant valymo paslaugų kokybę, taiko daugelis Europos šalių. Vitarestoje dviguba kokybės kontrolės sistema veikia nuo 2018-ųjų. „2017 m. Vitarestos vadovai dalyvavo Estijos konsultacinės įmonės organizuotuose INSTA 800 standarto mokymuose Latvijoje. Ten įgijome sertifikatus ir standarto medžiagą, kurią įmonės veikloje įdiegėme 2018-aisiais“, – pasakoja įmonės vykdantysis direktorius. Anot jo, sprendimas įdiegti INSTA 800 standartą buvo priimtas dėl siekio objektyviai pamatuoti valymo paslaugų rezultatą. „Dažnai švara remiasi subjektyviu vieno ar kito žmogaus matymu bei supratimu. INSTA 800 standartas leidžia tiek valymo paslaugų kompanijai, tiek užsakovui švaros lygį vertinti pagal labai aiškius metodus ir kriterijus“, – papildo P. Gecevičius.

Vitarestoje kiekvieno objekto valymo kokybę tikrina Objekto vadybininkas ir Kokybės kontrolės skyriaus vadovas. Objekto vadybininkas palaiko ryšį su klientu ir atlieka kasdieninę objekto valymo kokybės kontrolę.

Kokybės vadybos sistemos tikslai:

Kaip veikia INSTA 800 standartas?

INSTA 800 standartas, kitaip dar vadinamas „valymu akimis“, yra orientuotas į valymo proceso rezultatą ir skirtas pasiektam valymo kokybės lygiui nustatyti. Pagal šio standarto gaires:

Kiekvienas kokybės lygis turi leistiną nešvarumų skaičių. „Klientas gali pasirinkti jam priimtiną švaros kokybės lygį ir yra užtikrinamas periodinis nepertraukiamas valymo paslaugų kokybės monitoringas – kuo aukštesnis lygis, tuo griežtesni švaros parametrai keliami galutiniam rezultatui. Tiek klientas, tiek valymo kompanija gali vienodais parametrais vertinti švarą / suteiktų paslaugų rezultatą“, – paaiškina Vitarestos vykdantysis direktorius. Pasak jo INSTA 800 – puikus įrankis, padedantis išspręsti galimus nesutarimus ar išsiskiriančius požiūrius tarp tiekėjo ir užsakovo. 

Vitarestos kokybės vadovai yra išklausę INSTA 800 standarto mokymus ir turi specialius kvalifikacijos sertifikatus, todėl gali profesionaliai atlikti kokybės auditą. Įmonės vidinė kokybės kontrolės sistema taip pat yra pagrįsta INSTA 800 standarto principais, tad prisitaikyti prie besikeičiančių klientų poreikių yra itin paprasta.

Į viršų

Susisiekime!